Moraliskt dilemma deluxe!

Forever young - Alphaville


Förlåt för sjukligt dålig uppdatering men jag var varit i Venedig. Min kör lyckades dessutom knipa guld-bucklan i den sakrala klassen. Härlanda kammarkör för evigt and evigt!

Mitt moraliska dilemma är halvjobbigt, men löser det sig så skriver jag direkt. Jag kan ju säga som såhär; en fot stadigt på marken och en alldeles för långt ovanför molnen. Som en jävla balansakt som skall försöka lösas på ett så smidigt och smärtfritt sätt som möjligt. Men i'll keep you updated!

And heres another unlucky thing for you guys; jag har ett helvetiskt schema de kommande dagarna så på måndag får ni höra om min fantastiska resa med alla underbara personer! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0